Gå til indhold
Annonce
forside

Gymnastikledere efterlyses

Intet kommer af sig selv, heller ikke gymnastikledere og her efter gymnastikopvisningen opfordrede lederne fra FSUI og TUG til at forældrene og andre skulle melde sig gymnastikledere til den kommende sæson der god først starter til september. Vi vil dog godt have det på plads til næste sæson allerede nu sagde formanden for FSUI gymnastik Heidi Stokholm efter opvisningen. Hvis vi ikke får nogle nye ledere, så bliver der nogle hold, der ikke bliver sat igang. Derfor vil vi gerne høre fra forældrene til børnene der selv må være med til at gøre en indsats for at vi også fremover kan have gymnastik i lokalområdet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce