Gå til indhold
Annonce
forside

Hængemuler i Haderslev

Jeg var taget fra København for at se det fine tri-stævne i Haderslev og kunne med glæde observere de gæve fightende jyder ude på ruten, men ak ..... hvor var de jublende vindere efter stævnet? En omgang hængemuler på sejrspodiet !! Var vinderne sejrstrætte eller er det ufint at juble her i Jylland?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce