Gå til indhold
Annonce
forside

Hallo, hallooo .....dut, dut

Heldigvis er det godt vejr i dag. Så kan jeg vandre rundt i haven, mens jeg forsøger at få og opretholde mobilforbindelsen med omverdenen. Det lykkes ikke altid. Den medarbejder, jeg talte med i Københavns Kommune, kunne høre fuglefløjtene, men selv faldt jeg ud flere gange. Men det gik da..sådan da.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce