Gå til indhold
Annonce
forside

Hele Haderslev i julestemning.

Så kom "hele Haderslev" i den traditionelle julestemning. Da SMUK og Domsognets korskole og ungdomskor søndag 20/12 kl. 15.30 lagde alle 600 tilhøreres ører og sind i den rette jule glæde. Igen i år var der lagt et program, der i sandhed kunne samle os alle i både tilhørerens begejstring over den frydefulde, jublende musik SMUK under ledelse af Rene Bjerregaard Nielsen, og den ditto sang, både korskolen og ungdomskoret under ledelse af Henrik Skærbæk Jespersen og med Katrine Kristiansen ved flygelet lod os høre. SMUK er så velspillende og så professionel og folkelig på engang, med stor evne til mangeartede indslag, at det altid er både overraskende og engagerende, og domsognets kor synger lige ind i hjerterne på os alle, i et program hvis sværheds grad vokser år for år, men de klarer det med bravour. Programmet var igen i år en række af kendt julenusik, den musik som sætter os alle i den rette julestemning.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce