Gå til indhold
Annonce
forside

Husmødre valgte også vegetarmad

Sønderborg Husmoderforening holdt i tirsdags vores 68. generalforsamling. Det forgik denne gang uden alt for megen dramatik og vi fik valgt to nye bestyrelsesmedlemmer. Inga Højhus havde valgt at stoppe som kasserer efter 11 år og Anne Müller som menigt medlem efter 5 år. I stedet for de to blev Anna Larsen og Helga Bonde valgt til bestyrelsen, som også består af Helle Quitzau, Else Plauborg og undertegnede. Inga Højhus og Inger Christensen blev suppleanter.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce