Gå til indhold
Annonce
forside

Hvor ligger "bolden" nu ??

Spørgsmålet er ikke kryptisk, men affødt af en tlf. henvendelse til tidl. spirmand, der flere gange i forsk. lokal presse organer har spurgt til hvornår man kan forvente at den verdens kugle, som byen fik efter landsidrætstævnet sommeren 2006, bliver placeret der hvor man efter megen debat har fundet at den kan stå som et varrig minde og som symbol for det idrætscenter som var midtpunktet for landsidrætsstævnet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce