Gå til indhold
Annonce
forside

Isunderlag lagt på is?

Esbjerg Kommune bør støtte ishockeyspillet og kampene i særdeleshed ved at lægge et flytbar isunderlag under gulvet i den nye multiarena. På den måde vil kampene få et løft for alle. Tilskuerne og spillerne vil få de flotteste rammer i Danmark.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce