Gå til indhold
Annonce
forside

k-ommentar 2/12.

Der har lige været en samtale i DR I, med en mor hvis søn ikke har gået i skole i mange måneder. Et skift af en støtte lærer, resulterede for 10 md. siden, at moderen meddelte kommunen, at nu kom drengen ikke i skole, før der blev taget ordent vare om ham. Så går der 10 md., og så kommer moderen med en stærk kritik af at kommunen ikke henvender sig til hende, vedr. drengens manglende skolegang. "Godmorgen mand økseskaft". Magen til forældre svigt, er forhåbentlig sjælden, men kan sikkert findes blandt de 1.000 børn som ikke går i skole i Danmark.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce