Gå til indhold
Annonce
forside

k-ommentar 20/2 2011.

"Du pusling land, som hygger dig i smug !!!" Ja, vi "hygger" os rigtig rundt i de danske hjem, når familien er samlet om flimmerkassen og X-faktor glider over skærmen. Dommerne i dette musiske makværk skændes højlydt og indædt. Det er den helt store skandale, ja det er nærmest lande sorg. At se Thomas Blachmann med hævet pegefinger og himmelvendte øjne, som om han nærmest var en guru, og hans kvindelige meddommer som trod alt prøveer at sige guruen imod, ja det er en farce. "Godmorgen mand økseskaft", hvis det er lille Danmarks store problem, så "længe leve dumheden".

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce