Gå til indhold
Annonce
forside

k-ommentar 21/4 2011.

Påsken "sælges" for dårlig, i forhold til julen. Burka påklædning er et problem. Så tager sygeplejerskerne og paramedicinerne over. "Der går sjælden røg af en brand, uden at der er ild".

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce