forside k-ommentar 21/5 2011. SFeren Karin Lorenzen, er ude med et forslag om at hjemlande skal betale hvid de har ders borgere siddende i danske fængsler. En rigtig god og rimelig ordning. Hvis det kan gennemføres praktisk og administrativt, så er det en helt retfærdig konklusion. Begår f.eks. en østeuropæer et indbrud eller en forbrydelse i Danmark, som vi jo desværre har mange eksempler på, ja så skal hans hjemland betale for hans ophold i danske fængsler. Så kan de jo kræve tilbagebeetaling når han efter udstået straaf her i landet bliver udvist. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 21 maj 2011 kl. 07:32 Kaj Kongsted Annonce Kolding Ny nedtur rammer driftigt konkurs-ægtepar: Endnu et firma har kurs direkte mod afgrunden Vejen Mand stukket fire gange med kniv: Derfor var politiet til stede onsdag aften Aabenraa Filips forrude blev smadret af nyt stenkast: - Den kunne lige så godt være fløjet ind i bilen Esbjerg Presset til sex og uden sin datter: Susan flygtede alene på krisecenter Annonce Billund Rasmus og familien er blevet bygget i legoklodser og flytter ind i Legoland Kløften Festival Skadestuen bad mig advare festivalgæster: - I ser dummere ud med otte sting i panden Vejen Efterskole lukker - naboskoler reagerer: Kampen om eleverne er blevet hårdere Esbjerg Esbjergs eneste tilflugtssted for voldsramte kvinder pludselig lukningstruet: - Det er dybt grotesk Sønderborg For abonnenter Tapas-restaurant serverer et underskud: - Det går sådan set godt dernede Vejen Flere patruljer til stede: Undersøger mistænkeligt forhold Annonce Speedway Se højdepunkterne: Esbjerg måtte slide for sejren i Brovst Vejen Politiker påstår, at ulve vader rundt i sydjysk by: - Jeg mener ikke, det er opblæst Camilla og Thomas filmede en ulv: Men kommentarerne var værre end ulvene Tønder Politiet fandt gerningsmand sidste år: Men hærværket mod Sørens hash-bil er stadig uopklaret Varde Den her kamp begyndte for 30 år siden: Ender det lykkeligt - eller spilder vi endnu 2,5 millioner? Annonce Sønderborg For abonnenter Har vi en vinder? Nyd fotografens 106 uforglemmelige øjeblikke fra den evige dyst Esbjerg Så meget kostede de: Billeder fra amerikansk rigmand havner hos Anne-Mette Kolding Arkæologer har sandsynligvis fundet resterne af Koldings middelalderlige byport Esbjerg Mogens vil give sin by en stor gave: Men han har en vigtig betingelse Tønder Unge fiskere ramt af gammelt forbud: - Jeg har ikke tjent en krone Annonce
Aabenraa Filips forrude blev smadret af nyt stenkast: - Den kunne lige så godt være fløjet ind i bilen
Kløften Festival Skadestuen bad mig advare festivalgæster: - I ser dummere ud med otte sting i panden
Esbjerg Esbjergs eneste tilflugtssted for voldsramte kvinder pludselig lukningstruet: - Det er dybt grotesk
Vejen Politiker påstår, at ulve vader rundt i sydjysk by: - Jeg mener ikke, det er opblæst Camilla og Thomas filmede en ulv: Men kommentarerne var værre end ulvene
Varde Den her kamp begyndte for 30 år siden: Ender det lykkeligt - eller spilder vi endnu 2,5 millioner?
Sønderborg For abonnenter Har vi en vinder? Nyd fotografens 106 uforglemmelige øjeblikke fra den evige dyst