Gå til indhold
Annonce
forside

k-ommentar 3/12.

Man skal høre meget inden ørene falder af, siger man. Og det kan tilføjes, se meget inden øjnene falder ud. Men det var lige ved at være sådan, når vi her til morgen hører i radioen, og ser i Ekstra Bladet på hele 10 sider, om den hetz mod miljø minister Karen Ellemann, der nu popper op, fordi hun har gjort hvad rigtig mange danskere og rigtig mange miljø organisationer og med dem vores "rama sjang presse" har råbt højt og skingrende om i lang tid, nemlig sat stop for det omtalte gift skib fra Australien. Nu har hun gjort som "vi" pressede hende til, og så skal hun hænges ud for det. Godt at se at JV udviser en hel anden presse moral i denne sag.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce