Gå til indhold
Annonce
forside

k-ommentar 31/1 2011.

I er de næst dygtigste håndbold drenge i Verden, og jeres land er et lilleput land med kun godt 5 millioner indbyggere. Hvor er det flot og hvor er det godt. Glæde jer over det, og lad så være med at lade skuffelse og mismod få overtaget. Op på "hesten" igen, og forsvar jeres nr. 2 placering, skulle I aldrig nå videre, så er det også rigtig godt. Men I er dårlig hjulpet af danske medier, især TV, der jo inden en kamp analyserer, vurderer og kommenterer chancerne for en kamp helt ud i petitesser, og oftest med overvægt på, hvor næsten sikkert det er at I vil sejre. Det ligger nok dybt i os danskere fra det lilleput land, vi har behov for at hævde os. Lad os fremover se realiteterne i øjnene, vores lidenhed er vores lod, og vi skal så lære at glæde os over de resultater vi opnår på alle fronter, og ikke forfalde til mismod.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce