Gå til indhold
Annonce
forside

k-ommentar 5/6 2011.

Hertug Hans Festen i Haderslev, blev på anden dagen igen en varm dag. En dag hvor gågaden og til dels Gravene igen var godt besøgt, så længe butikkerne havde åben, men hvor det svinder meget ind, så snart butikkerne lukker. Derimod var der hele dagen godt besøgt i "Hadersleff" i Damparken, omend alle blev lidt mat i knæene, efterhånden som varmen og dagen skred frem. Aftenens arrangerede historiske taffel i Hadersleff må dog have haft god tilslutning og feststemning, hvorimod det kneb med begge dele i det store telt på Gravene. Hvis vi skal evaluee lidt på festen allerede nu,, må det være en opfordring til næste år, om at spærre Wittenberg Pladsen for alt trafik og parkerede biler, og så flytte en del af salgsboderne fra Damparken hen på den plads og Bispebroen, for på den måde at "binde" "Hadersleff" og Haderslev bedre sammen

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce