Gå til indhold
Annonce
forside

k-ommentar 6/2 2011.

En ny organist til byen! Det er Gl.Haderslev Sogn, der dennegang får en ny organist, således at der fremover er to organister ved Sct.Severin Kirke og i Gl.Haderslev Sogn. Den hidtidige organsit Astrid Thomsen har i lang tid haft alt for mange timer, med en kirke tjeneste som indebærer bl.a. mange begravelser, og de 4 kor som er tilknyttet sogn og kirke, korskole, børnekor, pigekor og voksenkor. Astrid Thomsen er meget aktiv, lidt af en "krudt ugle", og har altid været frisk "på med vanten". De mange aktiviteter har dog nu resulteret i ansættelse af Lone Skovgaard Pedersen, som tidligere har været organist i bl.a. Dalby Kirke, så hun har erfaring og kan blive en god sparings partner med Astrid. Lone er kendt i Haderslev som tidligere korleder i Sønderjysk Kor.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce