Gå til indhold
Annonce
forside

Koncert i Bedsted

To dygtige solister er gået sammen - og er i denne uge på turne i Danmark. Tirsdag den 9. november kl. 19.30 holder de koncert i Bedsted kirke. De to er Hans Inge Fagervik og Hans Jørgen Østerby. Begge har i mere end 30 år turneret med deres egne sange og musik. Koncerten koster 50 kr - men er gratis for alle under 15 år.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce