Gå til indhold
Annonce
forside

Koncert med Mark Knopfler

Så blev den overstået, den længe ventede koncert i Slotsparken. Jeg bor nabo til parken, så der var "gang i gaden" fra kl. 9 morgen. Trafikken forløb åbenbart problemfrit i forhold til tidligere arrangementer, men der var dog nogle enkelte problemer med at få lov til at parkere på egen matrikel nogle steder ! Denne gang kunne man også se en fodgænger-kø fra indgangen ved slottet til Elmevej.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce