Gå til indhold
Annonce
forside

Kresten i fiberchok?

Elselskabernes eventyr: Kresten Philipsen, er blevet klar over, det er galt med Energi Syd´s uhæmmede investering i fiber nettet. Tankevækkende, at læse i Jydske Vestkysten Erhverv 28.8, at bestyrelsesformanden nu overvejer en langsommere strategi. Mon man nedsætter tempoet, for til sidst helt at ophøre med at investerer, når først alle har glemt hvor mange milliarder man har begravet i den syd og sønderjyske muld i uproduktive fiber-kabler.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce