Gå til indhold
Annonce
forside

Løgumkloster Byturnering 2008

Løgumkloster Skakklub afviklede i går, tirsdag, aften den første runde i den traditionelle byturnering. Turneringen løber over ialt 5 tirsdage, og i år deltager der 22 spillere fra den sønderjyske kreds, heraf 4 fra klubben i Løgumkloster.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce