Gå til indhold
Annonce
forside

Løn er også anerkendelse!

Det er beskæmmende, at man skal have skyld for at være uansvarlig fordi man forventer en tidssvarende løn. Her hentyder jeg til lederskribentens analyse af overenskomstforhandlingerne for nylig. Jeg synes det er uansvarligt, hvis vi bare slår os til tåls med ”Lars Løkke-udspillet”.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce