Gå til indhold
Annonce
forside

Man svigter børnene.

"Det er lidt ligesom at tisse i bukserne..". Sådan udtrykte en SFO-leder det for nyligt i forhold til den kommende forældrebetaling for en SFO-plads i Esbjerg Kommune. Og hvor har han ret. Er man ved at tvinge forældrene til at 7 - 9 årige børn skal være nøglebørn? Og ved man ikke, hvad det i længden koster kommunen, at lade mindre børn i stikken?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce