Gå til indhold
Annonce
forside

menneskers liv

hej der er bare en ting jeg ikke forstår ved tønders indsatsledere hvorfor skal i kører som idioter igemmen byer der er 50kmt men i tar øster højst med 120kmt ca kommer i før af det.......??????????? tænk hvis i kørte en ned så kom i slet ikke frem til ulykken da i selv skabte en TÆNK LIGE OVER DET NÆSTE GANG I KOMMER IGEMMEN EN BY

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce