Gå til indhold
Annonce
forside

Modstanderne blev aldrig farlige

FC Sønderborg vandt i fredags en vigtig kamp over rivalerne fra Esbjerg fB. Holdet er stadigvæk ikke helt sikker i puljen, og håber på at kunne vinde de to sidste kampe i sæsonen. Arkivfoto: Jacob Schultz
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce