Gå til indhold
Annonce
forside

Mød os på "Månen"

SØNDAG D. 21. SEPT 2008 FRA KL. 14- 16 inviterer Sct. Georgs Gilderne i Haderslev ældre og enlige i Haderslev og omegn til koncert på ”Månen”. Kirsten Lorentzen, fælles udvalgs formand for Sct. Georgs Gilderne i Haderslev vil byde velkommen, hvorefter koncerten vil indeholde et festligt program med musicals – og operettemelodier. Af musicals - og operettemelodier vil der blandt andet være ”På den vej du bor”, ”Amazing Grace”, ”Edelweis” og ”My way”. Der vil være en lille pause med mulighed for at købe te/kaffe og kage for 20 kr. Koncerten både begynder og slutter med en fællessang. Koncerten vil være festlig og godt for humøret.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce