Gå til indhold
Annonce
forside

Natløb i Nørreskoven

Sønderborg Orienteringsklub har afholdt sønderjysk mesterskab i nat-orientering i Als Nørreskov med start ved den tidligere skovfogedbolig Nygård. Her kæmpede løbere fra HTF (Haderslev) og OK-Syd ( Aabenraa og Sønderborg) om medaljer. Efter turen i den mørke skov, var der varm suppe samt kaffe og kage til alle deltagere.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce