Gå til indhold
Annonce
forside

Nu er det vikingetid

Selv om maj måned for de flestes vedkommende bliver betegnet som sommertid, så betegnes den helt anderledes for de ca. 200 personer, som fra den 30. maj begynder på vikingetiden. Den dag står som noget ganske særligt for alle disse mennesker, da det er den første mødedag på friluftsscenen i Jels. Mange har ikke set hinanden siden juli måned sidste år, hvor de forlod friluftsscenen for at holde pause til næste sæson.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce