Gå til indhold
Annonce
forside

Også Abild blev gjort ren

I det dejlige vejr var det en REN fornøjelse at samle affald i Abild og omegn. Absolut størst fangst er der langs hovedvejen, men også andre steder er der god fangst: Dagens sjoveste var en enkelt fodboldstøvle, ca størrelse 43. Alene af dåser samlede vi hvad der svarer til 3-4 fyldte sække, og herudover en masse papir/plastik.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce