Gå til indhold
Annonce
forside

Padborg gik ikke helt i sort

Der var dog flere private end sidste år, der fulgte sluk-lyset-kampagnens opfordring om at slukke det elektriske lys kl. 20.30 - 21.30 lørdag aften. Gadebelysningen forsvandt derimod ikke, så Aabenraa kommune var åbenbart ikke med blandt de 77 kommuner i Danmark, som i følge TV2 Nyhederne ville bakke op om ideen. Medierne har i øvrigt gjort meget ud af sagen i år og pointeret, at lyseslukningens time ikke er ment som en besparelse, men som et signal, der viser, at vi i Danmark bakker op om de forskellige tiltag, der skal gøre klimasituationen bedre.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce