Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Pakhusets lange skæbne

Ewers Pakhus' skæbne var mange år undervejs. Først skulle det omdannes til luksuslejligheder. Så ville Socialdemokraterne rive det ned. Men huset endte som en del af byens Multikulturhus på havnen.

Ewers Pakhus stod i en lang årrække forfaldent på Sønderborgs nordhavn. Arkivfoto: Morten Thun
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce