Gå til indhold
Annonce
forside

Petanque i Føvling er startet

Det var råkoldt selv om solen skinnede da de ældste spillere iFøvling Petanque startede her til eftermiddag. Det gjorde nok at knap så mange mødte op. Det var dog nok til at 3 kampe kunne sættes igang fortæller Asger Andersen fra petanqueafdelingen i Føvling.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce