Gå til indhold
Annonce
forside

RAA CUP 2008 og mere til.

Lørdag den 20. september var 24 billardspillere fra forskellige klubber samlet i RAA billardklub i Rødekro, hvor dette års RAA CUP blev afviklet. Efter en hyggelig dag med masser af billardspil blev vinderen ved godt kaffetid fundet. Leif Jensen og Bent Søndergaard, begge fra Tinglev BK, spillede sig frem til finalen, hvor de måtte ud i omkamp før den endelige afgørelse om 1. og 2. pladsen var fundet. Leif Jensen trak det længste strå og kunne efter et par spændende finalekampe kåres til vinder af RAA CUP 2008. På 2. pladsen blev det så Bent Søndergaard, medens 3. pladsen gik Jørgen Jensen, Bov BK og 4. pladsen gik til Karl Werner Kristensen fra RAA.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce