Gå til indhold
Annonce
forside

Renovationen i Esbjerg???????

Jeg bor i boligforeningen i Esbjerg og vores viceværter haft virkeligt haft noget at lave. De har forsøgt at rydde sne og gøre det hele farbart for os der bor her- men renovationen svigter os i den grad. jeg kan godt forstå at de er bange for at falde, for det er vi alle, men der har da virkelig været dage her hvor de godt kunne komme.Jeg tænker på om renovationen kun kan fungere i sommer og forårs måneder? hvad nu hvis vi får sådan en vinter igen, er det så bare ok at blive væk? Jeg synes virkelig de svigter os og jeg må indrømme at min sympati for dem- efterhånden kan ligge på et lille sted.Jeg er handicappet og har ikke mulighed for selv at køre mit affald ud på genbrugspladsen, så de sætter da bl.a andre og mig selv i en rigtig dårlig situation.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce