Gå til indhold
Annonce
forside

Renovering af Kongensgade

Jeg har læst at byrådet tænker på at bruge Esenet penge til renovering af Kongensgade i Esbjerg. Det er spild af penge.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce