Gå til indhold
Annonce
forside

ROS skal de have!

Kun et par dage efter at vi havde indberettet nogle kæmpe store huller i Hindsigvejen, ja så var kommunens folk igang med at fylde asfalt i. Derfor er der stor ros til de rette vedkommende.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce