Gå til indhold
Annonce
forside

Så blev det børnene igen!

Hvorfor er det fremtidens betalere der skal bøde for, at der skal spares penge i kommunekassen? Ved at lukke fritidshjemmene i kommunen og probbe flere børn ind på de SFO'er der er, får vi ikke mere kvalitet for vores penge - tvært i mod - mange børn vil blive overset og regningen kommer senere til kommunen. Er det den rigtige besparelse?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce