Gå til indhold
Annonce
forside

Så er det gal igen

Så er det gal igen, er det virklig mening at der er ansatte på kommunen som kun prøver at lukke steder hvor der kommer mange pensionister og hvor der også kommer mange og får deres varme mad, eller er det vore politikker der sætter dem til at sparer? for nu har Esbjerg kommune sparet nok på skoler, pasning af både ældre og børn.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce