Gå til indhold
Annonce
forside

Så går man til roden!

GRÅSTEN: Det store arbejde, med at fjerne rødderne fra Egetræet på Torvet i Gråsten er gået i gang. Det er kommunens egen anlægsafdeling, som klarer opgaven. Og det er noget af en proces, at komme igennem de kraftige rødder, som på trods af svampeangrebet ser friske ud. Hvor stor smittefaren kan være for det træ, som skal plantes til erstatning, kunne det jo være interessant at vide.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce