Gå til indhold
Annonce
forside

Så gik lyset ud!

Gråsten: Det glatte føre er gået hårdt ud over et par gade lamper i midtbyen, hvor en bil der muligvis ville dreje ind af Fredensgade, er fortsat ligeud og ind i gadelampen på fortovet ved Slotsgade og så efterfølgende er skredet over den anden gadelampe som står på samme fortovsareal. Resterne af bilens plastik kofangeren ligger fortsat ved lampen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce