Gå til indhold
Annonce
forside

Sankt Hans i Ansager

Igen i år fik vi en pragtfuld Sankt HAns i Anlægget. Omkring 70 voksne + børn nød deres medbragte mad, og de nød meget det skønne initiativ fra Poul Erik, som havde stillet ekstra borde og bænke derned - tak for det.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce