Gå til indhold
Annonce
forside

Selvmål til SønderjyskE

I Jydske Vestkysten, mandag den 19.10., kunne jeg læse, at SønderjyskE manglede sønderjysk opbakning, ja der stod sågar, at de gerne vil være hele regionens fodboldflagskib!! Gad vide hvad OB og EfB siger til det??

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce