Gå til indhold
Annonce
forside

Skøjtepiger i konkurrence.

Esbjerg Skøjte Klubs elitepiger har for første gang, i netop startet sæson, været i konkurrence i Malmø. Konkurrencen ”Höstflippen” 12.-13. september 2009 havde deltagere fra Norge, Sverige og Danmark, så der var på forhånd lagt op til hård konkurrence fra vores nabolande.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce