Gå til indhold
Annonce
forside

Skolepolitik efterlyses!

Nu har vi i flere omgange været vidne til socialdemokratiets byrådskandidater så tvivl om socialdemokratiets skolepolitik. Først et forslag om radikal ændring af skolestrukturen, herefter forskellige budskaber. Lige fra ”skolestrukturen skal bevares” - et synspunkt Gert Nordklitgaard lancerer, og Svend H. Tarp der nu mener at forældre og skolebestyrelser skal have reel indflydelse. Jeg efterlyser en klar udmelding fra Tove Larsen. Hvad skal der efter Jeres mening ske med vores landsbyskoler? Vi har meldt ud hvad vi mener. Det er Venstres mål at bevare skoler med en velfungerende størrelse. Dvs at skoler der har over 70 elever vil bestå. Jeg sidder med den fornemmelse, at man lægger et røgslør over socialdemokratiets reelle hensigter ved at love at lytte til borgerne. Jeg ville ønske, at socialdemokraterne ville tilslutte sig vores skolestruktur forslag, hvilket de, efterhånden hårdt presset, sandsynligvis også vil gøre – men er deres intentioner ægte?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce