Gå til indhold
Annonce
forside

Skrald på 1. klasse?

JV kører i øjeblikket kampagne mod kommunens skraldeordning. Det er prisværdigt, at avisen sætter fokus på lokale forhold. Som borger kan jeg jo kun være interesseret i, at vores affaldssystem fungerer.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce