Gå til indhold
Annonce
forside

Slut med brullupsshow.

Sønderborg Kommune har besluttet, at alle vielser på torsdage og fredage fra den 8. oktober skal foregå på det tidligere rådhus i Nordborg. En af årsagerne er de dårlige plads- og lokaleforhold, der skulle være langt bedre i Nordborg. Lørdagsvielser foregår stadig på rådhuset i Sønderborg.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce