Gå til indhold
Annonce
forside

SOSU demonstration i Tarm!

Social & sundhedsassistenterne i Ringkøbing-Skjern, gennemførte mandag eftermiddag en demonstration i Tarm, som et led af flere demonstrationer i kommunen. Sloganet var "mere i løn" samt "flere hænder".

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce