Gå til indhold
Annonce
forside

Spændende kamp i Gørding

Gørdings u 14 piger spillede en spændende og svær hjemmekamp mandag den 16. juni mod VAB. VAB er et holdsamarbejde mellem Askov/Malt, Vejen og Brørup. Det var nemt at se, at det var de to førende hold i puljen, der spillede mod hinanden. Gørding havde svært ved, at få deres sædvanlige presspil til at fungere, og deres sammenspil fungerede ikke så godt, som det plejer. Derfor var det ikke helt ufortjent, at VAB førte 1 - 0 efter første halvleg. Symptomatisk for kampen var føringsmålet et selvmål fra en af gørdingpigerne. I anden halvleg kom Gørding mere ind i kampen, deres sammenspil begyndte at fungere lidt bedre, men der manglede stadig den sædvanlige gnist over holdet. Gørding fik dog efterhånden presset spillet lidt længere frem på banen. Men pigerne fra VAB var dog farlige med deres kontrachancer. Midt i halvlegen fik Gørding dog udlignet, efter lidt klumpspil midt for målet fik Laura Søndergaard raget bolden til sig, og skød bolden i nettet til en fortjent udligning.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce