Gå til indhold
Annonce
forside

Starup UIF - håndboldafdelingen

I går (26.02.2009) blev der afholdt generalforsamling i Starup UIF. Alle afdelinger i Starup UIF var samlet til lidt underholdning med Gudrun Gjesing og Anton Niemann. Alle fremmødte deltog aktivt i 3 forskellige og sjove aktiviteter, så der blev grinet af og med hinanden, herligt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce