Gå til indhold
Annonce
forside

Strejken og erfaringer

Når man har fulgt med i den strejke der er fra Dansk Sygeplejeråd, hvor der kræves mere i lønningsposen, så føler man som udenforstående, ført tilbage til trediverne, samme slogan, samme strejke logostik. Det der mangler er seriøse indslag i både den skriftlige og optiske form. med andre ord der mangler midler som hører nutiden til. Og igen der mangler pondus, og I sygeplejerskes ledere, er ikke Deres løn værd, i den forbindelse!

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce