Gå til indhold
Annonce
forside

svedetur for 7.a

Onsdag. det har været en hård dag for alle elever, for vi har bare skrevet og skrevet. Nogen har nu også været ude og interview, som f.esk mig, jeg har været i brugsen, og snakket om usunde ting som slik, chips, kager og alt mulig andet. Vi har rigtig meget vi skal have noget indet på fredag, jeg glæder mig meget til og se hvordan det kommer til og gå de sidste dag, vi skal nok nå det hele.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce