Gå til indhold
Annonce
forside

Sydvest brød stimen

FC Sydvest 05 Tønder brød stimen og er det første hold, som har forladt banen i Odder med tre point ekstra på kontoen.

Morten Hansen og resten af Sydvest brød stime i Odder (Arkiv foto)
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce